Páginas

miércoles, 25 de junio de 2014

TRABAJO RECOMENDADO PARA EL VERANO (INGLÉS)

1. Repasar los contenidos vistos durante el año.

2. Repasar los contenidos del curso que viene (Libro: Great Explorers 6 de Oxford).

3. Repasar vocabulario con juegos de ordenador:
      http://gamestolearnenglish.com/
      http://www.eslgamesworld.com/  (Low, medium and high level)

4. Ver películas y series en inglés subtitulado.
5. Fichas:

    www.esltower.com/vocabularyteachers.html
    www.anglomaniacy.pl/topics-bingocards.htm
    www.anglomaniacy.pl/      
(Aquí dentro podréis encontrar actividades de todo tipo: expresiones, canciones, gramática, vocabulario, etc.).

¡¡¡¡¡Feliz verano a tod@s!!!!

ANA ÁLVAREZ.


jueves, 19 de junio de 2014

ACTIVITATS INTERACTIVES PER A L'ESTIU

http://www.ceip-diputacio.com/portadaCM-CS.htm

lunes, 16 de junio de 2014

DEURES D'ESTIU '14


Deures d’estiu per a 5è


Per a completar la formació dels seus fills i filles hem elaborat un xicotet recull d’activitats  de repàs per a l’estiu. Aquestes activitats, no són obligatòries, són complementaries per al seu aprenentatge. Aquestes activitats són només per a completar la seva formació durant els mesos d’estiu, ja que durant un llarg període de descans, és comprensible que alguns conceptes s’obliden per no utilitzar-los.


Durant aquest estiu és important que els alumnes gaudeixen del seu temps lliure, desprès d’un any dur de treball. Recomanem que es deixe un temps prudent de descans. Es recomanable que quan més a prop estiga de l’inici de curs, més intens siga el volum de treball d’estiu. Aquesta intensitat de treball a d’anar en consonància amb les dificultats de l’alumn@. M’agradaria recalcar que són xiquets i xiquetes, per tant necessiten aquest període de descans, jocs, esplai, per a viure noves aventures que li complementen com a persona.


Però també s’ha de tindre en compte l’etapa educativa següent i que el nivell d’exigència serà encara major. Per tot això, és necessari que repassen els continguts treballats durant el curs en moments puntuals de la setmana, tampoc s’ha d’abusar i incitar a la feina tots els dies, amb això s’aconseguirà cansar i desmotivar al seu fill o filla, condicionant d’entrada l’inici del proper curs. És interessant que vagen alternant les matèries.


Pel que fa a les llengües és recomanable llegir durant l’estiu. Un o dos llibres estaria molt bé. Llegint llibres s’estimula el cervell i es reforça l’aprenentatge de les llengües. També es poden compartir els llibres per a minimitzar despeses. La forma de controlar la comprensió del llibres, seria mitjançant un resum oral o escrit que vostès escoltaran o corregiran de cada capítol o de cada part.


Material recomanable: 

portada Prepara...SISÈ és un quadern multidisciplinari pensat per a repassar els aprenentatges de Cinquè de Primària. Aquest quadern ajuda a reforçar les competències bàsiques i prepara els alumnes per a començar amb una bona base el següent curs escolar. Aquest quadern conté un gran nombre d'activitats i breus textos informatius de les diferents àrees curriculars.
Amb Prepara...SISÈ es repassen els continguts de cinquè de Primària, amb l'objectiu de preparar els alumnes per a començar sisè. Conté el solucionari. 

 




 Quaderns específics per a reforçar la resolució de problemes matemàtics i la comprensió lectora. Ed. Santillana.

miércoles, 28 de mayo de 2014

LAS FORMAS VERBALES


martes, 15 de abril de 2014

DEURES DE PASQUA

DEURES DE PASQUA

        Aquestes vacances hem de continuar treballant a casa. En primer lloc hem de llegir tots els dies un ratet, i a més repassar algunes coses que ja sabem.

Castellà:  Pág. 146 y 147.
                Pág. 162 y 163.

Historia real o ficticia sobre las Tablets de 150-175 palabras Formato: libreta (borrador) y en la tablet como documento de texto (revisado y finalizado). 

                

Mate:       Pàg. 150 i 151.
                Pàg. 164 i 165.
BONES FESTES. ADRIÁN i JUAN.

lunes, 17 de marzo de 2014

ACTIVIDADES 17-3-14

MATEMÀTIQUES: 1ª HORA P140 (1T,2T); P141 (3, 4, 5, 6T, 7T).
                                   2ª HORA P142 (12T); P143 (13T, 14, 15, 16T, 17T).

CASTELLANO: P137 (CUADRO, 1T, 2, 3 y 4).

jueves, 6 de marzo de 2014

ACTIVIDADES 6-3-14


L. CASTELLANA: Actividades realizadas en clase (P126: 1T, 2T, 3T; p127: 4, 5, 6T, 7T)
Copiar y estudiar los cuadros.

miércoles, 5 de marzo de 2014

BRINDO POR LA VIDA... MACACO


CUANDO SE UTILIZA LA LETRA B


viernes, 21 de febrero de 2014

GUÍA PARA EDUCADORES Y PADRES SOBRE EL USO SEGURO DE INTERNET Y LOS VIDEOJUEGOS

LA SEGURIDAD DE TUS HIJ@S EN LA RED


NAVEGA Y APRENDE CON SEGURIDAD